luni, 8 decembrie 2008

Sarbatori traditionale!


Incerc sa imi dau seama ce mai inseamna sarbatorile de Craciun pentru oamenii din ziua de azi. Ori am crescut eu fara sa imi dau seama ca am depasit un prag in care era totul mult mai frumos de Craciun si de sarbatorile de iarna, ori lumea in continua ei schimbare haotica incepe sa dea din ce in ce mai putina atentie "evenimentelor" spirituale. Sau poate diferenta e data de faptul ca inainte era totul mult mai simplu....nu trebuia sa bati recordul la cati oameni imbracati in mosi craciuni defileaza pe strada si totusi copiii il asteptau pe "Mosu" cu sufletul la gura.Cum treaba cu o masa de mosi craciuni e pentru a dobora un record, tot in spirit de competitie anul acesta vom avea si un carnat gigantic cu care vrem sa intram in cartea recordurilor si care se va intinde din cate am auzit si eu (spre rusinea mea nu m-am interesat) pe vreo 3 km. Deci implicit vom avea si o coada tot de 3 km de-a lungul carnatului care va fi formata dintr-un sir de oameni asezati sub forma de gramada. Putem sa stam linistiti. Fara indoiala si anul acesta vom asista la o masa de oameni ce se va calca in picioare in centru "in spiritul craciunului"(vezi operatiunea "Aprindem bradul" de anul trecut, operatiune care a lasat tot in spirit de sarbatoare si cateva cartiere fara lumina :)) ). Anul trecut am avut bradul, anul asta carnatul, asteptam cu nerabdare Craciunul anului 2009. La multi ani!

Niciun comentariu: