marți, 5 august 2008

toti cautam motive!


stii senzatia aceea cand te trezesti dimineatza si cauti ceva in bucatarie...dar nu ceva material...cauti un motiv bun pentru care sa stai in bucatarie sa iti savurezi cafeaua de dimineatza si sa citesti revista preferata! cu toti cautam macar de cateva ori o raza de soare! ceva sa ne faca dimineatzile noastre monotone mai vesele...mai pline de sens si cel mai important, mai colorate! mi-am dat seama de toate lucrurile astea in timp ce faceam acelasi lucru azi in bucatarie! Privirea mea alerga haotic dupa ceva ce nici nu avea cea mai mica forma in subconstientul meu, insa tot acest chin mi-a fost curmat cand mi-am prelins privirea pe fainta...apoi usor pe gresie si am vazut-o! era acolo! era intinsa pe jos, acoperea aproape un sfert din podea si era frumoasa. Stralucea din toate unghiurile si ma facea sa zambesc doar knd o priveam. As fi vrut sa ii spun ceva, sa nu o mai las pe jos! Sa ii spun sa ia loc langa mine pe scaun, sa ii fac un compliment gratuit insa bine meritat...insa nu puteam! Nu am putut sa-i spun nimic pentru ca stiam ca nu va intelege...nu ma va auzi...asa ca am terminat de sorbit ultima inghititura de cafea din cana mea mare si rosie (mare-ceea ce consider eu ca este suficient de mare sa incapa suficienta cafea pentru diminete atat de grele) si am plecat! Am lasat-o acolo iar knd m-am intors la pranz nu mai era! Disparuse si luase cu ea toata magia acelei dimineti!Nu imi mai ramanea decat sa astept urmatoarea diminetza sa o vad...poate pe ea sau poate alta...alta raza de soare care sa imi coloreze ziua!

Niciun comentariu: